أخبار الأهلي: مرتضى منصور يهدد الإستقالة من الزمالك بسبب صفقة الأهلي الجديدة

أخبار الأهلي: هدد مرتضى منصور، رئيس نادي الزمالك، بتقديم استقالته من منصبه حال انتقال محمد رضا «بوبو»، جناح الفريق الأول لكرة القدم بنادي فيوتشر، إلى نادي الزمالك، خلال فترة الانتقالات الصيفية الجارية.

 
وقال مرتضى منصور، في فيديو مصور، تم إذاعته على قناة الزمالك: «بوبو لو انتقل للأهلي سوف أرحل عن رئاسة نادي الزمالك»، مضيفًا: «إبراهيم عادل، جناح نادي بيراميدز، لن ينتقل لصفوف الأهلي، اللاعب جدد عقده مع بيراميدز، لمدة 4 سنوات مقبلة».
 
وأضاف: «بوبو وأحمد عاطف، لن ينتقلا لصفوف الأهلي».
 
ووجه مرتضى منصور، رسالة إلى جمهور الزمالك، قائلًا: «أنا في المطابخ دي كلها وعارف مين رايح ومين جاي وأنت متعرفش أنا بكلم مين وبقعد مع مين».
 
وتابع: «مع احترامي للجمهور أنت ليك عندي نتيجة ولكن مش ليك تدخل في الصفقات لأن لو افترضنا أن جمهور الزمالك 100 مليون في مصر وفي العالم العربى 250 مليون، لو احنا سألنا كل واحد رأيه أنا أمشي لأن المركب هتغرق المركب اللي ليها ريسين بتغرق طيب اللي ليها 100 مليون؟!».
 
اترك تعليق

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني

تعليق
  1. مروان ترك يقول

    ههههههه مرتضي عامل حاله في مسر ! لكن للاسف كلامه صح في صفقه ابراهيم عادل وبوبو الله اعلم ولكن فالعموم مرتضي بيتسلي مع الاداره العره بتاعتنا وخصوصا لما المستخار القانوني الاهلي قال مرتضي هيتخبس وبعدها مرتضي قال مش هيحصل وطلع علي حق المهم هيجي واحد يقول اصله ابن النظام اقوله علي اساس ان الخطيب او اي واحد صاحب منصب في مسر الحاليه مش ابن النظام او بيبيع سبح !! الوحيد الذي لا غبار عليه وخسر كل شيء هو تريكه وبس كل الباقي ما هم الا عبيد في سيرك البلح

  2. محمد يقول

    انت عرص زى الى بتعد معاهم .خلاص باظت .من فشل الى فشل اكبر انشاء الله

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

تم اكتشاف مانع الإعلانات !!!

لقد اكتشفنا أنك تستخدم ملحقات لمنع الإعلانات. يرجى دعمنا عن طريق تعطيل مانع الإعلانات.

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock