أخبار الأهلي: لجنة الحكام: نسبة أخطاء الحكام في الدوري المصري 5% فقط لاغير.. مثل أوروبا

أخبار الأهلي: تحدث فهيم عمر عضو لجنة الحكام بالاتحاد المصري لكرة القدم عن أخطاء الحكام المصريين في الدوري المصري حتى الآن.
وقال فهيم عمر في تصريحات لبرنامج الماتش الذي يقدمه الإعلامي هاني حتحوت عبر شاشة صدى البلد “النهاردة لما يتلعب 161 مباراة ، نسبة الأخطاء فيها حوالي 5% دي نسبة طبيعية”.

أخبار الأهلي: أخطاء الحكام المصريين زي أوروبا 

وتابع “نسبة الأخطاء المفروض تبقى 10%، احنا نسبة الاخطاء بتاعتنا زي الأخطاء في ملاعب اوروبا”.

وواصل فهيم عمر “شوفوا دوريات اوروبا، الحكام مش موفقين في بعض المباريات، لكن في مباريات كتير بتكون كويسة”.

وكان الأهلي خسر من غزل المحلة بهدف دون رد، في المباراة التي أقيت على استاد “غزل المحلة” في إطار منافسات الجولة التاسعة عشرة لبطولة الدوري المصري.

اترك تعليق

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني

تعليق
  1. محمد الدسوقي يقول

    ياتري تقصد أوروبا البلد ولا أوروبا المحطة؟؟؟؟ انت من أمته مقعد اخصاءيين في الإحصاء يجمعوا الأخطاء وبعدين تطلع بحكاية ال٥ في المايه دي ،انت حتستهبل يامجاهد هو انت قاعد علي المسطبه في البلد مع فلاح كفر الهنادوه؟؟ اذا لم تستحي فقل ما شيءت.

  2. البرنس يقول

    هذا الأفاق الزلنطحى اللى مش عارف مين اللى حشره فى المنظومة طالع بيهجص وعامل فيها عبده العبيط وبيرجع الكارثة لماتش الهلى والمحلة والزريبة وبيراميدز وتناسى بلاوى الحكام الفاسدين طوال المواسم الماضية والموسم الحالى فى مساندة الزريبة وصفيحة الزبالة وكان فين هذا الكلب فى ماتش الزريبة وحرس الحدود لما الكلب الفاسد طرد لاعب زورا وأحتسب ضربتين جزاء ليس لهم وجود وذلك بلسان محلل قناة الزريبة يا عالم اختشوا وخلوا عند اهاليكم دم مش انت اللى شاركت فى مجزرة بورسعيد برفضك إلغاء المباراة مما تسبب فى مجزرة للجماهير أيها الكلب الجبان العميل المتواطيء لعنك الله انت ومن بيشغلك يا فاسد

  3. غير معروف يقول

    فهيم عمر حكم مجزرة بورسعيد لسه له نفس يتكلم

  4. غير معروف يقول

    مش انت اللى شاركت فى مجزرة بورسعيد برفضك إلغاء المباراة مما تسبب فى مجزرة للجماهير