الأخبار

الأهلي نيوز : الرد علي أكاذيب رفض الأهلي خوض مباريات في الإسماعيلية

الأهلي نيوز : تردد جماهير الزمالك أكاذيب عن رفض الأهلي خوض مباريات في  بورسعيد

والإسماعيلية يرددون أن الأهلي بيطلب العدالة وهو  لا يخوض مباريات في بورسعيد والإسماعيلية ،

لو الاسماعيلي متضرر من عدم لعبه في الاسماعيلية وكذلك المصري في بورسعيد

فالأهلي متضرر من عدم اللعب على ملعبي الرسمي استاد القاهرة ، الأهلي ليس ملعبة

الرئيسي برج العرب ولا المكس ولا السلام ولا السويس ولا الدفاع الجوي ولا رادس ولا

حتى التتش ولا أي ملعب في العالم  ، الملعب  الرسمي طول  هو القاهرة

الأهلي نيوز : الأهلي يتعرض للظلم في ملاعب الدوري

 

الأهلي نيوز :  كل فريق في العالم له ملعبه الأساسي ومش معنى انك بتلعب في نفس

المحافظة يبقى كده أي ملعب اسمه ملعبك وخصوصا في ظل غياب الجمهور! اصلا طالما

مفيش جمهور فكل الملاعب واحدة مفيهاش أي ميزة أسوان زي القاهرة زي الجونة زي

الاسماعيلية مجرد عشب أخضر فإية اللي يمنعني فنيا ألعب في استاد الاسماعيلية وهو

بدون جمهور اية هخاف من النجيلة؟!

 

الأهلي نيوز :لماذا تتجاهل جماهير الزمالك وفاة  ٧٢ شاب وتطلب خوض مباريات في

استاد الموت!  لايوجد بيان رسمي واحد من الأهلي رفض اللعب فيه في الاسماعيلية،

الأهلي مطلبش ولا هيطلب ولا هيعترض انه يلعب هناك بشرط تكافؤ الفرص عايزني ألعب

على ملعب الاسماعيلي يبقى ألاعبهم كمان على ملعبي لكن أروح ملعبهم وبعدها الدور

التاني ألعب في برج العرب ولا السلام!

محمود أشرف

الوسوم

تعليق واحد

  1. حال جماهير الزريبة من حال البواب الكبير بتاعهم مرضى بداء ليس له علاج الحقد والغل والكدب والخسة والندالة وعلى رأى المثل كلم القحبة تلهيك وتجيب اللى فيها فيك وول قحابى

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى
إغلاق