الأخبار

الأهلي نيوز : مفاجأة جديدة تحسم أهم أزمة واجهت الأهلي والخطيب

الأهلي نيوز : الكلام الفصل وآخر ما يمكن أن يقال في قصة عبد الله وشهادة متعب عليها وان الأهلي هو اللي مكانش جدي في التجديد لعبد الله هو الطرف التالت في القصة واللي معندوش أي حرج يعلن اتفاقهم بالتفاصيل وهو الزمالك .. أمير مرتضى في لقاؤه مع كريم خطاب من كام شهر حكى ان الاتفاق مع عبد الله وقال أكتر من معلومة مهمة جدا

الأهلي نيوز: مرتضي يؤكد أن عبدالله كان يرواغ الأهلي

الأهلي نيوز :  أولا ان الاتفاق كان مع عبد الله في شهر يناير .. يعني بعد شهر تقريبا من بداية المجلس وقبل اغلب عملية المفاوضات من الأهلي ، – ثانيا ان عبد الله اول ما طلب منه التوقيع قال لهم ليس لدي  أي مشكلة في التوقيع للزمالك انا لا اهلاوي ولا زملكاوي .. انا عاوز كذا كذا فقلناله ماشي فمضى

الأهلي نيوز : ثالثا وده الاهم .. قال ان الاتفاق مع عبد الله كان اننا هنمضي في يناير ويقبض ونفضل مخبيين لحد شهر 6 عشان يلعب كامل مبارياته مع الأهلي .. ونيجي في شهر 6 وهو رايح كاس العالم يعلن ان مفيش تجديد للأهلي وانه هينضم للزمالك

الأهلي نيوز : تفسير حاسم لأزمة السعيد

الأهلي نيوز : اعتقد ان كل ده بيؤكد رواية الأهلي للي حصل وبيفسر رد فعل عبد الله في المفاوضات خلال الفترة دي واللي المفروض كان مخطط وباتفاق انه يستمر عليه لحد شهر 6 لا بيديك عقاد نافع لا بتجديد ولا بمشيان وان ده كان اتفاق مسبق مع الزمالك .. ود كان السبب في ان الأهلي اعلن بيعه بعد التجديد مباشرة ، وكان قرار حكيم من إدارة الأهلي ، خاصة أن الجماهير كانت لن تقبل إستمراره

الوسوم

تعليق واحد

  1. والله لاعب خسيس وما يستهلش كل الهالومة دى وعلى رأى المثل ديل الكلب عمره ما يتعدل حتى ولو علقوا فيه قالب ( طوب ) وهو لايشرفنا أن يبقى فى الأهلى وده مرتزق وراجى الملايين خليه يهلب أهو رزق الهبل على …….

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى
إغلاق