الأخبارمقالات القراء

أخبار الأهلي : تركي يفجر مفاجأة عن نتيجة القمة .. ولماذا تطور الدوري السعودي .. وأنهارت الكرة في مصر ؟

أخبار الأهلي :تمني تركي أل شيخ مالك نادي بيراميدز ، فوز النادي الأهلي في لقاء

القمة مساء اليوم علي حساب الزمالك وقال تركي عبر حسابه الشخصي علي موقع

التواصل اللإجتماعي الفيس بوك “حاسس النهاردة إني هفرح والأهلي حيكسب”

 

أخبار الأهلي : الفارق بين الدوري السعودي والمصري هو الفارق بين المسؤول السعودي والمصري ،

المسؤول السعودي بيستهدف بالدرجة الاولى رضا المشجع والاستثمار فيه والمكسب قادم لا محالة ،

هناك  جوايز لحضور الجمهور .. ملاعب نضيفة وتنظيم كويس ووقت انتظار اقل وتذاكر الكترونية وعقوبات محترمة لاي متجاوز من عناصر اللعبة ..

لو هتتفرج في بيتك فقنوات HD بجد مش بتاعة مدحت شلبي وتحليل محترم مفيش لت وعجن بالاربع ساعات

أخبار الأهلي : نظام صارم في السعودية وفوضي في مصر

 

أخبار الأهلي : هنا في مصر ملاعب منذ أن تم أنشاؤها لم تحتضن سوي لقائين ، ملاعب  في قلب الصحراء ..

منع للجمهور بالكامل .. حتى لو فيه جمهور يدخل الأستاد من  الضهر للساعة 9 مساءا حتي بداية المباراة ، يبدأ واشترى من جوة الستاد وسيب كل حاجتك برا

 

أخبار الأهلي : قنوات sd من ايام العصر الحجري .. اندية بتروجيت وانبي والانتاج الحربي

والشرطة والصرف الصحي قتلت الاندية الشعبية ودمرتها ده غير طبا ان اللي ماسكين

الاندية دي نفسهم مافيا فاسدة مرتبطة بوكلاء اللاعبين واتحاد الكرة وهيفضلو موجودين طول ما الرأس الفاسدة موجودة ..

اتحاد كرة اخر همه تطوير اللعبة واعضاءه كلهم نفس الوشوش العكرة اللي بتدخل

الانتخابات كل مرة عشان يعملو علاقات ويكسبو من ورا العمولات والاعلانات والخناقات

أخبار الأهلي : خناقات في مصر بين الراعي ودوري ضعيف

 

أخبار الأهلي : الاستثمار في الكرة في مصر هو خناقة we مع vodafone على حقوق

صورة محمد صلاح وان قناة اون سبورت تقفل اي صفحة بتنقل صورة منها تقولش الدوري

الانجليزي ! لكن تطوير اللعبة نفسها والعمل على رضا المشجع اللي هو اهم عنصر فيها مش موجود ،

السعودية توفر كل وسائل الراحة للمشجعين في مصر يتم توفير كافة وسائل التعذين حتي حضور اللقاء

أخبار الأهلي

أخبار الأهلي : الكرة في مصر زي المثل القائل الجنازة حارة والميت كلب .. خناقات وقنوات

وبرامج ولت وعجن وشتايم وقضايا وتيجي تشوف بقى الماتش نفسه تلاقيه ماتشات ميتة

ولعيبة مكسلة تجري وارضيات اشبه بحقول الزراعة  وتتفاجئ كل الهليلة دي عشان المنظر ده !

احمد علي

الوسوم

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى
إغلاق