أخبار الأهلي : الترجي بطلا أفريقيا بأوامر الكاف .. تعرف علي المخطط القذر ضد الأهلي
الأخبار

أخبار الأهلي : الترجي بطلا أفريقيا بأوامر الكاف .. تعرف علي المخطط القذر ضد الأهلي

أخبار الأهلي : تسود حالة من الغضب الشديد داخل النادي الأهلي وجماهيره ، بسبب الأتهامات التي وجهها الأتحاد الأفريقي لكرة القدم “الكاف” لباتريس كارتيرون المدير الفني للفريق ، خاصة أنها تدل علي وجود توجه لدي الكاف علي مساعدة الترجي التونسي ، في الفوز علي الأهلي غدا في ستاد رادس والتتويج ببطولة دوري أبطال أفريقيا

أخبار الأهلي : الكاف ينفذ مخطط قذر لإهداء البطولة للترجي

أخبار الأهلي : الكاف أصدر تصريحات رسمية اقل شئ يمكن وصفها بيه انها كارثة وفضيحة ، قبل الماتش بـ 24 ساعة تقريباً طالع بيتكلم عن الأحداث الأخيرة اللي حصلت وبيقول علي باتريس كارتيرون متواطئ في حادثة تمزيق قميص ازارو ، قبل الماتش الكاف طالع بيتهم مدرب فريق طرف في المباراة النهائية اللي عليها لغط بالصورة الفجة دي ويوصفه بالمتواطئ !!

أخبار الأهلي : الكاف عامل جلسة استماع لية ؟! بتطلع تحكم علي المدير الفني للنادي الأهلي انه متواطئ وفريقه هيلعب ماتش نهائي دوري ابطال افريقيا بعديها بأقل من 24 ساعة ؟!!  بتحقق معاه ازاي ؟! وبأي حق تطلع تقول التصريحات القذرة دي .؟!

أخبار الأهلي : الأهلي يفشل في مواجهة الضغط التونسي

أخبار الأهلي : كلام الكاف دة عشان يعطي مؤشر عن ماتش بكرة هيمشي أزاي ، ومش بس كدة ، عشان يدينا مؤشر أكبر للضغوط البشعة اللي نفذها الجانب التونسي بعد المباراة ،، عشان لما نقول أن الضغط اللي حصل منهم كان شئ فوق الخيال واننا موقف المتفرج بتاعنا دة كان خطأ فادح محدش يتكلم تاني ..دة تصرف تحريضي من الكاف ضد النادي الأهلي باختصار ، تصرف بيدي مبرر لاي شئ يحصل بكرة تحت اي ظرف وتحت اي نوع او تصرف من اي حد في ملعب المباراة من الأخر واي عنصر من العناصر في ملعب رادس من اول الحكم لحد الجمهور ضد الأهلي ..

أخبار الأهلي : الكارثة دي حصلت من الاتحاد الافريقي قبل المباراة بـ 24 ساعة ، نهائي دوري ابطال افريقيا ، المدير الفني لفريق النادي الأهلي بيتقال عليه متواطئ رسيماً من اتحاد اللعبة قبل التحقيق معاه في الواقعة اصلاً ،، اقسم بالله العظيم احنا في كارثة وفضيحة

الوسوم

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

إغلاق